آهنگ جدید گروه سون بنام احساس شک

♥شــــقــایــــق هـــای عــــاشـــــق♥

♥ یـ ـــکـ ــی بـ ــــودـ ... هـ ـــنـ ــوزم هـ ــسـ ــت ♥بـه يـاد شقــايـق♥

آهنگ جدید گروه سون بنام احساس شک

آهنگ جدید گروه سون بنام احساس شک ( تيتراژ مياني سريال زمانه شبكه 3 )
( ترانه : دکتر افشین یدالهی / آهنگ : امیر قنادی / تنظیم : آرش قنادی و کیارش پوزشی )
این آهنگ مربوط به سریال زمانه میباشد که هرشب از شبکه سه پخش میشود 

دانلود جدیدترین اهنگ جدید گروه سون

 

 

 

 

متن شعر آهنگ جدید احساس شک از گروه سون ۷
شک میکنم تو چشم تو گاهی تو چشمای خودم
گاهی به رویای خودم شک میکنم وقتی که تو
امروز و فردا میکنه
وقتی که گاهی بی ثمر با من مدارا میکنی
شک میکنم حتی به عشق با هر تپش با هر نفس
شک میکنم به آسمون پشت در باز قفس
وقتی که دلتنگ همیم وقتی که عادت میکنیم
وقتی که از هم خستیم وقتی رعایت میکنیم

 

دانلود جدیدترین اهنگ جدید گروه سون

دانلود اهنگ

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 1:34 AM توسط AYDIN Y-O_U |